2010. május 28., péntek

Már irni is alig merek...

Van még valaki,aki egyáltalán benéz ide? :) A statisztikám még mindig azt tükrözi, hogy igen, szép számmal ! Így a kitartó kedves olvasóim ma megajándékozom 3 képpel!
A kötött cuccok még télen készültek, 2 tok a telómnak.És egy sapi nekem.

Az utolsó képen pedig tüneményes oviból ballagó nagy fiam látható:)


És azt leszámítva, hogy szinkronban tanulok, gyakorlaton vagyok, parázok a nyelvvizsgától és hogy Húsvét óta nem volt kötőtű a kezemben, jól vagyok!

5 megjegyzés:

  1. Mivel rendszeres olvasód vagyok, látom, amikor újat írsz, így jövök:o) Nagyfiad aranyos, a kötömények pedig szokás szerint klasszak! Nyugi, majd csak vége lesz egyszer a tanulásnak is!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy újra jöhetek. A munkáid szépek, mint mindig. És egyszer tényleg vége a tanulásnak (csak ne súlykolnák állandóan az élethosszig tartó tanulást..)

    VálaszTörlés
  3. Ne haragudj, ha ritkàn irok, de mindig jovok, ebben biztos lehetsz. Tomi az elàllò fulèvel nagyon aranyos!!!!

    VálaszTörlés
  4. Szia! Én is örülök, ha hallok rólad! Aranyos a nagyfiad! Várja már a sulit?

    VálaszTörlés
  5. halihó! hogy vagy? sulid? nem írsz... tessék frissíteni és nem kétségek közt hagyni a népet!:)

    VálaszTörlés