2009. július 5., vasárnap

Kötök is,horgolok is

Na eljutottam idáig is. Mármint,hogy megmutassam a legutóbbi dolgaim. Vaktában kötögetek,horgolgatok,mikor mihez szottyan kedvem.

De azért adott volt egy névnap+egy szülinap,a kislánynak készítettem ezt az összeállítást:
( A kis pénztartó szütyőn még nincs gomb,de a teljesség kedvéért odatettem a többi közzé.)


A kis egyéves fiúcska pedig egy nagy nagyi négyzetet kap:


S hogy lássátok mennyire szerelmes vagyok ebbe a színes fonalba, a táskás szett mellett egy tökéletes szütyő,és egy kiscipő, kb. 0-6 hónapos babácskára,ezek amolyan csakúgy dolgok (leginkább a Meskámra kívánkoznak,hacsak addig nem kívánja meg valaki őket:).



3 megjegyzés:

  1. Klassz dolgokat kötöttél és horgoltál. Nem csodálom, hogy annyira kedveled azt a fonalat, nekem is nagyon tetszik és a picuri cipőcske nagyon bájos belőle :o)

    VálaszTörlés
  2. nagyon klassz lett a kisfiús nagyinégyzeted:o)

    VálaszTörlés
  3. Imádom ezt a színösszeállítást! Olyan, mint a horgolt táskám! Mármint a színe! :)

    VálaszTörlés