2009. július 4., szombat

One Lovely Blog Award

Díjat kaptam,és olyan dicsérő szavak kíséretében,hogy még meg is hatódtam.


Be is másolom ide,amit Egérke irt rólam,meg persze a többi díjazottról:

Az én díjazottaim: Gabella, mert az övé volt az első kötős blog, amit találtam;
Anice, mert ő volt az első olvasóm;
Zsupszi, mert ő volt az első látogatóm a honlapomon;
Elina, mert nála találtam a papírfonást, ami nagyon tetszik;
Gabcsap, mert csodálom, hogy miket képes kötéssel alkotni;
Anyahajó, mert nagyon tetszik, ahogy ír, élvezet olvasni;
Kormica, mert hasonló az érdeklődési körünk (kötés, kert).

Köszönöm szépen. A szabályok,amiket én most megszegek:

- Tedd ki a díjat a blogodba!
- Linkeld be azt, akitől kaptad!
- Nevezz meg legalább 7 blogot!
- Hagyj üzenetet a díjazottaknak!

Bocsika,de eléggé körbejárt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése